På DenBro jobbar vi hela tiden för att bli bättre!

Om du vill lämna synpunkter eller klagomål anonymt kan du göra det här på vår hemsida. Om du väljer att lämna synpunkter anonymt kan vi inte återkoppla till Dig, men vi kan lova att jobba med det klagomål eller förbättringsförslag som du lämnat.

Prata direkt med personal eller chefer

Om du bor på något av våra boenden kan du prata med personalen eller cheferna om sådant du tycker fungerar dåligt eller om sådant du tycker kan bli bättre. Då kommer vi att skriva ned det. Vi tar upp dina synpunkter på personalmöten och i vår ledningsgrupp och vi kommer att arbeta för att bli bättre.

Andra sätt att lämna klagomål och synpunkter

Du kan komma med klagomål och synpunkter på olika sätt, du kan berätta för personalen på boendet. Du kan skriva ned vad du tycker i ett brev eller mail. Du kan ringa till verksamhetscheferna Linnea eller Carolina eller till Johan som är VD eller till Kristin som är kvalitetschef.

För oss är det viktigt att du ska känna dig trygg med att dina synpunkter tas på allvar och att vi hela tiden jobbar för att förbättra vår verksamhet.

Välkommen att höra av dig

Välkommen att höra av dig med dina synpunkter, klagomål och förbättringsförslag!

Kontaktuppgifter

DenBro Söder

0470 - 76 15 20

DenBro Ringsberg

0470 - 76 15 30

DenBro Ekgården

0470 - 34 94 63

Linnea Gårdemark

070 - 890 19 88

Carolina Karlsson

073 - 390 88 86

Kristin Jeansson

070 - 898 62 64

Johan Wolf

070 - 886 40 19

info@denbroomsorg.se